Al 25 jaar doen wij ons best om onze klanten te laten ondernemen

Administratieve Dienstverlening

Standaardpakket, per maand of per kwartaal: financiële- en loonadministratie, vragen en formulieren van alledag, verslaglegging inclusief toelichting en bespreking, jaarrekening en fiscale aangiften.

Extra, incidentele werkzaamheden zoals: ondernemingsplan, financiering, verzekering, oprichting B.V., ondernemingsstructuur, bedrijfsovername, schuldsanering, belastingcontrole.
De ondernemer kan met al zijn vragen bij ons terecht.

Starters / ZZP-ers, ook in het kader van re´ntegratie, krijgen van ons dezelfde ondersteuning als gevestigde ondernemers; tegen dezelfde, betaalbare tarieven. Wij brengen alleen de administratieve werkzaamheden in rekening. Zonodig is onze begeleiding in de startfase, waarin we 25 jaar ondernemerservaring inbrengen, gratis.

Automatisering

Klanten, die dat willen, kunnen met onze software thuis internetboekhouden.
Ze hoeven geen avontuur aan te gaan met een onbekende leverancier.
Met onze kennis van administratie en van ICT blijft alles in één hand.

Advies en Begeleiding

Naast het produceren van cijfers en het invullen van formulieren, geven wij advies op een breed terrein. We denken mee en helpen met raad en daad bij moeilijke beslissingen.

Specifieke doelgroepen

Door de combinatie van administratieve dienstverlening en vastgoedmanagement, kunnen wij verenigingen van eigenaren en bezitters van onroerend goed een totaalpakket aanbieden.